حمید رضا کرمی ، مسئول برگزاری مسابقات ملی مهارت یزد : تیم نخبگان جوان مهارتی کشور بایکدیگر به رقابت پرداختند

تیم نخبگان جوان مهارتی کشور با یکدیگر باهم به رقابت پرداختند . رقابت در ۲ رشته آجرچینی و کاشی کاری به میزبانی یزد با سرپرستی حمید رضا کرمی در فنی و حرفه ای استان یزد برگزار گردید . به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، افتتاحیه این دوره از مسابقات یکم […]

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 4 آذر 1400
  • کدخبر: 30516
  • سایز متن:

تیم نخبگان جوان مهارتی کشور با یکدیگر باهم به رقابت پرداختند .

رقابت در ۲ رشته آجرچینی و کاشی کاری به میزبانی یزد با سرپرستی حمید رضا کرمی در فنی و حرفه ای استان یزد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، افتتاحیه این دوره از مسابقات یکم آذر ماه سال هزار و چهارصد بود و امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ در سومین روز از نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فنی و حرفه ای یزد ، ۲ رشته آجرچینی، کاشی کاری طبق برنامه ارائه شده از سوی کارشناسان هر رشته رقابت خود را در دو نوبت صبح و عصر ادامه دادند .


بنابراین گزارش، تیم های شرکت کننده از استان ها تحت نظر کارشناسان و سرپرست هر رشته به رقابت می پردازند.

حمید رضا کرمی سال ها به عنوان کارشناس مسئول مسابقات ملی مهارت رشته آجرچینی فعالیت داشته و به عنوان کارشناس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران
عازم مسابقات جهانی مهارت در همین رشته نیز بوده است .

حمید رضا کرمی : هریک از تیم ها در دو بخش صبح و بعد از ظهر با یکدیگر رقابت می کنند که پس از کسب امتیاز در هر روز، مجموع امتیازات به دست آمده در پایان مسابقات تیم برتر را مشخص می شود.

سبحان هنانیان در این گزارش افزود: طبق گفته سرپرست تیم آجرچینی، حمید رضا کرمی ساخت سازه با آجر و استفاده از ” هبلکس ” یا آجر سبک که می تواند جایگزین مناسبی برای آجر های سنتی باشد و دیوار ترکیبی از مصالح مدرن و سنتی برنامه امروز رقابت کنندگان خواهد بود.

از دیگر رخدادهای امروز می توان به حضور بازدیدکنندگان و مسئولین برگزاری مسابقات ملی مهارت جهت نظارت بر روند مسابقات اشاره نمود .

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *