پیام گرامیداشت محمدرضا فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران به مناسبت ۱۳دی ماه سالروز شهادت مظلومه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش/ آغاز گسترده پویش هر واحد صنفی یک خدمت در این صنف از روز ۱۰ تا ۲۰ دی‌ماه در این صنف

رئیس اتحادیه فناوران تهران در راستای تدبیر طرح پویش احسان حاج قاسم که با ابتکار سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی در سراسر کشور برگزار می شود از آغاز گسترده پویش ملی هر واحد صنفی یک خدمت در صنف فناوران رایانه از روز دهم تا بیستم دی‌ماه به مدت ۱۰ روز به عنوان […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 8 دی 1400
  • کدخبر: 31616
  • سایز متن:

رئیس اتحادیه فناوران تهران در راستای تدبیر طرح پویش احسان حاج قاسم که با ابتکار سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی در سراسر کشور برگزار می شود از آغاز گسترده پویش ملی هر واحد صنفی یک خدمت در صنف فناوران رایانه از روز دهم تا بیستم دی‌ماه به مدت ۱۰ روز به عنوان ایام بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت خبر داد.  

پیام گرامیداشت محمدرضا فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران تهران به مناسبت ؛

 ۱۳ دی ماه سالروز شهادت مظلومه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

دو سال از آن خبر حزن‌انگیز و باورنکردنی می‌گذرد…

خبری که در طی آن اعلام شد، سردار سلیمانی بر اثر جنایت هولناک ترامپ و آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

 

ایشان که در بخشی از متن وصیتنامه‌شان ذکر کرده‌اند “…امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند…” ، در راه همین روحیه وطن دوستی و عشق به اسلام به بهشت الهی وارد شده و با اولیاالله محشور گشتند.

 

ما هیچ‌گاه روز تشییع جنازه این شهید والامقام را فراموش نخواهیم کرد، روزی که ما ملت ایران قدردانی خود را نسبت به قهرمان این خاک نشان دادیم و به همگان ثابت کردیم که با رفتن سردار سلیمانی، مکتب او از یادها نخواهد رفت و بیشمارند آنان که حاضرند همچون سرمشق خود، هستی‌شان را در حفظ میهن اسلامیمان فدا کنند. افرادی که در تمام عرصه‌ها حضور دارند و هر یک به نوبه خود با این تفکر پیشرفت کشور را رقم خواهند زد.

 

از صمیم قلب آرزومندیم که دعاهای این شهید بزرگوار در حق ملت ایران، موجب رفع معضلات حاضر که به واسطه ی تحریم‌های ظالمانه به وجود آمده، شود و اوضاع معیشتی تمام هموطنانمان با سرعت هر چه تمامتر سامان پذیرد.

 

و همچنین امیدواریم که بتوانیم به جبران فداکاری‌های شهدا، با مسلح شدن به سلاح صبر و ایمان، آینده‌ای درخشان برای کشور عزیزمان رقم بزنیم…

ان شاءالله

و من الله التوفیق

محمدرضا فرجی تهرانی

رئیس اتحادیه فناوران تهران

 

 

#رهبر_معظم_انقلاب_اسلامی 

#پویش_احسان_حاج_قاسم

#شهید_سلیمانی 

#بسیج_اصناف

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *