همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت پذیرفت: افتتاح مرکز جوار کارگاهی تعاونی معلولین ایران فتح جم در استان تهران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از افتتاح مرکز جوار کارگاهی تعاونی معلولین ایران فتح جم در راستای توانمندسازی و ارتقاء مهارت شاغلین معلول در این تعاونی خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ جواد روان بخش در این رویداد اظهار داشت: افراد معلول با […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 17 بهمن 1401
  • کدخبر: 40398
  • سایز متن:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از افتتاح مرکز جوار کارگاهی تعاونی معلولین ایران فتح جم در راستای توانمندسازی و ارتقاء مهارت شاغلین معلول در این تعاونی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ جواد روان بخش در این رویداد اظهار داشت: افراد معلول با فراگیری مهارت و با اتکاء بر اراده و توانمندی خویش می توانند در راستای استقلال و عدم وابستگی به حمایت های مالی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی، رفاهی و تامین معاش خود گام های اثر بخشی بردارند .

وی با اشاره به اینکه معلولیت موجب محدودیت نمی شود، بیان کرد: فراگیری مهارت به عنوان شرط لازم برای بهره مندی از شغل پایدار، فرآیندی فردی و اجتماعی است و موجب اعتماد به نفس و خودباوری و همچنین ارزیابی استعدادها و توان سنجی معلولین می شود.

روان بخش با اشاره به اینکه فراگیری آموزش های مهارتی توسط معلولین موجب جلب اعتماد کارفرمایان و صاحبان بنگاه های اقتصادی می شود، خاطر نشان کرد: توانمند سازی معلولین از مسیر آموزش های مهارتی و شغلی موجب احراز شغل مناسب، بازتوانی و یکی از پربازده ترین سرمایه گذاری های ‌جوامع برای توسعه فردی ‌و اجتماعی معلولان تلقی می ‌شود.

شایان ذکر است، حاضرین در این رویداد بر فراگیری آموزش های مهارتی توسط کلیه اقشار جامعه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی تاکید کردند.

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *