سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین)

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین) علی مرادی مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی و کلین درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: امسال سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 23 فروردین 1403
  • کدخبر: 49236
  • سایز متن:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین)

علی مرادی مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی و کلین درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: امسال سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین) با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های ج.ا.ا و تشکلهای صنعتی و صنفی این صنعت برگزار می شود که شرکت سامع پاد نوین با نظارت انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران از سال ۱۳۸۰ در حدود ۲۳ سال به عنوان مجری برگزاری این رویداد بزرگ و پرمخاطب فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل با تغییرات زیادی همراه بوده است. امسال برای نخستین بار مراسم افتتاحیه رسمی با حضور مقامات کشوری؛ مسئولان ارشد وزارت صمت؛ روسای و هیات مدیره تشکلهای تخصصی صنفی و صنعتی در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بعد از آن نمایشگاه به طور رسمی افتتاح خواهد شد و بازدیدها انجام می شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از تاریخ ۲۹ فرودین لغایت یک اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان می باشد. 

مرادی در خصوص دستاوردها و آمار این نمایشگاه افزود ؛ 

تاریخ برگزاری: ۲۹ فروردین لغایت ۱ول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

روزهای برگزاری: چهارشنبه -پنجشنبه – جمعه و شنبه

ساعت بازدید: ۸ صبح لغایت ۱۵

سالن های تحت پوشش: ۵-۶-۷-۸و۹-۲۷-۳۱-۳۵ و ۳۸

متراژ تحت پوشش غیر مفید: ۵۰۰/۳۴ متر مربع

متراژ تحت پوشش فضای مفید: ۲۰ هزار متر مربع

تعداد شرکتهای ایرانی: ۲۶۸

تعداد شرکتهای خارجی: ۶۹

تعداد کشورهای مشارکت کننده: ۱۴

تشکل های مشارکت کننده :
انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران ؛ انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران  ؛ انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران ؛ اتحادیه صنفی آرایشی، بهداشتی و عطریات تهران ؛ انجمن صنفی کارفرمایی فروشندگان کالای آرایشی بهداشتی، عطریات خرازی و وابسته شهر تهران

اسامی کشورهای مشارکت کننده: چین، فرانسه، ترکیه ،اسپانیا، هندوستان، آلمان، ایتالیا، روسیه سوئیس، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند

گروه کالایی نمایشگاه: انواع مواد شوینده ، بهداشتی ، آرایشی ، مواد اولیه مرتبط و ماشین آلات وابسته

 

میزان رشد نمایشگاه نسبت به دوره قبل: ۱۵ درصد

مرادی در ادامه افزود: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، بیش از ۱۲ کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی خواهیم داشت که متولیان این کارگاه ها انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران و همچنین انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی ، آرایشی و عطریات ایران است.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی اظهار کرد: با توجه به سیاستهای جدید وزارت صمت ما در نمایشگاه امسال موضوع تولید بدون کارخانه را بسیار اهمیت دادیم و فضایی ایجاد کردیم که واردکنندگان و بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی به سمت تولید محصولات متنوع و همچنین تولید بدون کارخانه (Private Label) هدایت شده اند که همین موضوع باعث رشد و رونق نمایشگاه گردیده است.

علی مرادی درباره حضور هیات های خارجی در نمایشگاه ایران بیوتی گفت: امسال با کمک رایزنان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه ، ازبکستان ، فرانسه ،ارمنستان ، چین و ترکیه هیات های تجاری حضور خواهند داشت که مذاکرات و توافقات لازم با این هیات ها انجام می شود که بتوانیم تحولی در صادرات کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: امسال تلاش کردیم که حضور کشورهای خارجی را بیشتر از سال گذشته داشته باشیم که توانستیم علاوه بر کشور ترکیه و چین، پاویون های ما نسبت به دور قبل رشد بسیار زیادی داشته باشند و نیز هیات های تجاری و بازرگانی خارجی از کشورهای چین ، ارمنستان ، روسیه ، آذربایجان و سایر کشورهای هدف حضور دارند.

لازم به ذکر است ؛ همزمان با برگزاری نمایشگاه، برنامه های متنوع و تخصصی متعددی جانبی از جمله سمینارها، ۱۲ کارگاه های آموزشی تخصصی و نشست های B2B برگزار خواهد شد.

مرادی ادامه داد: در نمایشگاه امسال ۶۹ شرکت خارجی از کشورهایی مانند چین، ترکیه، فرانسه، هندوستان، کره جنوبی، مالزی، پاکستان، آلمان، روسیه، ایتالیا، سوئیس، برزیل، هلند، آرژانتین، اسپانیا و بلژیک مشارکت دارند که در این میان دو پاویون از کشورهای چین و ترکیه به صورت مستقیم حضور خواهند داشت.

جزئیات برگزاری نمایشگاه

وی در ادامه گفت ؛ سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸و ۹ ، ۲۷ ، ۳۱، ۳۵و ۳۸برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا فعالان و دست اندرکاران این حوزه ، محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با بررسی روند تقاضا، به برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی خود سمت و سو دهند.

پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه از نظر فضای تحت پوشش است.

 

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی ۱۴۰۳ | سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ در یک نگاه :

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی
۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران

تاریخ شمسی: ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ میلادی April 17-20 2024
۴ روز نمایشگاه
چهارشنبه تا شنبه
زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
برگزار کننده: شرکت سامع پاد نوین

نمایشگاه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *