در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات آغاز به کار کرد

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته  که امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس آغاز به کار کرد با استقبال چشمگیر شرکت‌های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده و در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد گسترش یافته […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403
  • کدخبر: 49398
  • سایز متن:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته  که امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس آغاز به کار کرد با استقبال چشمگیر شرکت‌های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده و در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد گسترش یافته است.

نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته

در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژانتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.

حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوپا (استارتآپی) بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی که به مدت چهار روز در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.

در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات آغاز به کار کرد

علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهم‌ترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *