محمد توکلی منتخب هیئت امناء بازار تهران از صدور بیانیه این نهاد در اعلام انزجار و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله به بیمارستان‌ها خبر داد

بسم ‌الله الرحمن الرحیم آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد ، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد. رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است. حال که دیوارها […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 26 مهر 1402
  • کدخبر: 45916
  • سایز متن:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد ، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد.
رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است. حال که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ویران شده و تصویر شکست‌ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه اللخصوص جنایت بیمارستان غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و فرزندان مجروح ، را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

لذا بازاریان ولایتمدار و انقلابی تهران با اعلام انزجار خود از این اعمال وحشیانه و همدردی با مردم مظلوم فلسطین اللخصوص شهر غزه شهر خون و قیام ، اقدامات اخیر این رژیم غاصب را محکوم مینمایند و خواستار محکومیت هر چه سریعتر عاملان این جنایت خونین می باشند.

اللهم عجل لولیک الفرج
هیئت امناء بازار تهران
۱۴۰۲/۷/۲۶

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *