شعار پوشاک ایرانی افتخار جهانی

دولت و مجلس با حمایت بیشتر از صنعت نساجی و‌ پوشاک می توانند شعار پوشاک ایرانی افتخار جهانی را محقق کنند مسئولان ما باید گره مشکلات واردات ماشین آلات و‌ تجهیزات فناورانه مورد نیاز واحدهاب تولید نساجی و‌ پوشاک را باز کنند و ما در عصر تولیدات متنوع  قرار داریم و برای اینکه نیازهای جامعه […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1403
  • کدخبر: 49577
  • سایز متن:

دولت و مجلس با حمایت بیشتر از صنعت نساجی و‌ پوشاک می توانند شعار پوشاک ایرانی افتخار جهانی را محقق کنند

مسئولان ما باید گره مشکلات واردات ماشین آلات و‌ تجهیزات فناورانه مورد نیاز واحدهاب تولید نساجی و‌ پوشاک را باز کنند و ما در عصر تولیدات متنوع  قرار داریم و برای اینکه نیازهای جامعه را در بخش پوشاک فاخر و متناسب ایرانیان را برآورده و مسیر صادرات پوشاک ایرانی را هموار نماییم بایستی در بخشهای مختلف به ویژه در بخش ماشین آلات و‌ تجهیزات به روز باشیم. خوشبختانه ما در کشور زمینه خوبی برای طراحی و دوخت داریم و نتوانسته ایم نتیجه خوبی بگیریم.

پیوند صنعت با دانشگاه و تشکیل اتاق فکر با حضور بخش های مختلف فعال در صنعت نساجی و پوشاک و‌ حمایت و‌ نظارت دولت می تواند مسیر پیشرفت اشتغالزاترین و زود بازده ترین صنعت را هموار نماید.

غفلت کنیم ازبکستان، پاکستان،عمان و سایر کشورهای همسایه فرصتها را از ما خواهند گرفت و باید هرچه سریعتر با بهره از نخبگان علمی و فناوری مسیر توسعه صنعت دوخت، پوشاک و نساجی را شتاب بخشیم.

شعار پوشاک ایرانی افتخار جهانی

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *