با هدف توسعه مهارت آموزی شورای مهارت شهرستان شمیرانات به میزبانی فرمانداری و با حضور روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زعفرانیه و اقدسیه برگزار شد

🔻برگزاری شورای مهارت شهرستان شمیرانات   🔹شورای مهارت شمیرانات به میزبانی فرمانداری با حضور روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زعفرانیه و اقدسیه با هدف بررسی آخرین وضعیت مهارت آموزی برگزار شد. 🔹این نشست با حضور مجتبی ذاکریان، فرماندار، محمد حسن زمانی و فاطمه السادات میری روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زعفرانیه […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 30 تیر 1401
  • کدخبر: 38187
  • سایز متن:

🔻برگزاری شورای مهارت شهرستان شمیرانات

 

🔹شورای مهارت شمیرانات به میزبانی فرمانداری با حضور روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زعفرانیه و اقدسیه با هدف بررسی آخرین وضعیت مهارت آموزی برگزار شد.

🔹این نشست با حضور مجتبی ذاکریان، فرماندار، محمد حسن زمانی و فاطمه السادات میری روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زعفرانیه و اقدسیه و دیگر مسئولین شهرستان شمیرانات برگزار شد.

🔹بنابراین گزارش در شورای مهارت شمیرانات پیرامون مسائلی همچون رشد و توسعه مهارت آموزی در محله ها، بهره گیری از ظرفیت مساجد، بهره گیری از ظرفیت های حوزه گردشگری و مذهبی منطقه، استفاده از ظرفیت مقطعی عشایر برای مهارت آموزی، رفع موانع جهت اجرای چشم انداز های مهارت آموزی، اطلاع رسانی به دستگاه ها و جلوگیری از موازی کاری، و در نهایت فرآیند اجرایی تفاهم نامه های فی مابین دستگاه ها در منطقه شمیرانات گفتگو و تبادل نظر شد.

🔹این گزارش می افزاید: در خاتمه این نشست از خدمات مراکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در راستای اجرای مطلوب طرح ایران مهارت توسط مسئولین آموزش و پرورش تقدیر شد و طرفین بر ادامه همکاری در این حوزه تاکید نمودند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *