اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی : اختلال در عرضه اینترنتی کالاهای اساسی نخواهیم داشت

اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی : اختلال در عرضه اینترنتی کالاهای اساسی نخواهیم داشت

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 16 بهمن 1400
  • کدخبر: 33229
  • سایز متن:

اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت : با دستور رئیس جمهور روز چهارشنبه جلسه فوق‌العاده قرارگاه امنیت غذایی با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل و دستوراتی برای حفظ آرامش در بازار مصرف و ارزاق عمومی مردم ابلاغ شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت :‌ممکن است دقایق یا ساعاتی در عرضه اینترنتی برخی کالاهای اساسی اختلال بوجود آمده باشد اما به مردم قول می دهیم این مسائل دیگر پیش نیاید.

وی افزود : از جمله اینکه با توجه به اینکه سقف صادرات سیب زمینی در کشور از ۶۰۰ هزار تن مجاز عبور کرده است بدون ممنوعیت صادرات و وضع تعرفه صادراتی به فکر حفظ بازار داخل هستیم.

قادری فر گفت : سیب زمینی به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۰ هزار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و در سامانه اینترنتی نیز کمتر از نیم ساعت صبح امروز اختلال داشتیم که البته توزیع از دیروز با قیمت ۹۸۰۰ تومان آغاز شده است.

وی گفت : در خصوص عرضه برنج در برخی نقاط کشور مانند تهران و قم مشکلاتی وجود داشت که با تصمیم قرارگاه امنیت غذایی عرضه ۱۰ هزار تن برنج از روز گذشته به صورت هوشمند و از طریق سامانه های اینترنتی و دیجیتال آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هیچ کمبودی در بازار ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و به صورت لحظه ای و روزانه این موضوع رصد می شود.

وی گفت : آرامش بخشی و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در وزارت جهاد و قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار در اولویت قرار دارد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *