✅ طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

🔸سازمان امور مالیاتی کشور از عملیاتی‌سازی گام به گام طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی خبر داد. این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در تمامی ادارات امور مالیاتی شهر و استان تهران به اجرا درآمده ‌است. 🔸بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی مؤدیان دارای پرونده‌ مالیاتی در این ادارات کل، می‌توانند با مراجعه […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399
  • کدخبر: 17583
  • سایز متن:

🔸سازمان امور مالیاتی کشور از عملیاتی‌سازی گام به گام طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی خبر داد. این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در تمامی ادارات امور مالیاتی شهر و استان تهران به اجرا درآمده ‌است.

🔸بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی مؤدیان دارای پرونده‌ مالیاتی در این ادارات کل، می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک این سازمان به نشانی www.tax.gov.ir و ثبت درخواست استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی، حساب کاربری ابلاغ الکترونیکی را برای خود فعال کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

🔸سازمان امور مالیاتی این طرح را در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش مراجع حضوری مؤدیان در پی شیوع ویروس کرونا در کشور اجرایی کرده است که با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند امور می‌تواند منجر به افزایش سطح رضایتمندی فعالان اقتصادی شود.

🔹معاونت فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات
🔹 @otaghasnafteh

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *