آغاز ساخت پردیس سینمایی به زودی در اردکان

ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان گفت:‌ به دنبال پیگیری‌های مستمر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک عملیات ساخت پردیس سینمایی اردکان را آغاز و در بازه زمانی کوتاهی این مهم را برای بهره برداری آماده می‌کنیم. «محمدمهدی اسماعیلی» شامگاه روز گذشته در حاشیه سفر خود به استان یزد […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 23 دی 1402
  • کدخبر: 47747
  • سایز متن:

ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان گفت:‌ به دنبال پیگیری‌های مستمر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک عملیات ساخت پردیس سینمایی اردکان را آغاز و در بازه زمانی کوتاهی این مهم را برای بهره برداری آماده می‌کنیم.

«محمدمهدی اسماعیلی» شامگاه روز گذشته در حاشیه سفر خود به استان یزد و شهرستان اردکان در جمع برخی اصحاب رسانه حاضر شد و با اشاره به اهمیت معرفی مشاهیر بزرگ اردکان، اظهار کرد:‌ ما پیش از هر چیزی شهرستان اردکان در استان یزد را شهری فرهنگی و پیشتاز در عرصه علم، جهاد و شهادت می‌شناسیم.

وی افزود:‌ مشارکت جهادگران فرهنگی اردکان از جمله مزیت‌های این شهرستان است که می‌تواند به عنوان الگویی پیشبرنده در عرصه فرهنگی و هنری در سطح ملی معرفی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان نیز گفت:‌ بنا داریم در گام اول برای کوتاه مدت یکی از سالن‌های موجود در این شهرستان را تجهیز کنیم و در گام دوم نیز به دنبال پیگیری‌های مستمر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آینده از نزدیک عملیات ساخت پردیس سینمایی اردکان را آغاز و در بازه زمانی کوتاهی این طرح را برای بهره برداری آماده کنیم.

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *