توسعه میدان عمل و حمایت از ایفای نقش جوانان در توسعه صنایع نوین در کشور

توسعه میدان عمل و حمایت از ایفای نقش جوانان در توسعه صنایع نوین در کشور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت: در حوزه معاونت صنایع عمومی به صورت ویژه به صنایع خاصی توجه شده است. در کارگروه‌های راهبردی صنایع ذیل صنایع عمومی با هماهنگی مجموعه صنعتگران جوان نمایندگان جوان عضو شده اند و […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 30 آذر 1402
  • کدخبر: 47335
  • سایز متن:

توسعه میدان عمل و حمایت از ایفای نقش جوانان در توسعه صنایع نوین در کشور

محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت: در حوزه معاونت صنایع عمومی به صورت ویژه به صنایع خاصی توجه شده است. در کارگروه‌های راهبردی صنایع ذیل صنایع عمومی با هماهنگی مجموعه صنعتگران جوان نمایندگان جوان عضو شده اند و همراه با افراد با تجربه و چهره های علمی و مسئولین دولتی در حوزه‌ سیاست گذاری موثر باشند.

وی اظهار داشت: در حوزه شرکت های دانش بنیان که اخیرا به جمع جامعه صنعتی کشور پیوستند اقدامات  مفیدی صورت گرفته  است. از جمله اینکه  تمامی تسهیلاتی که به شرکت های صنعتی داده شده است به این شرکت ها هم داده شده و این باعث می‌شود که  سن جامعه تولید کنندگان و کارآفرینان کاهش پیدا کند و جوان گرایی در جامعه کار آفرینی هم انجام شود.

محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، همچنین مشوق های مالیاتی و تسهیلات داده شده و تبدیل شدن  شرکت های علمی دانش بنیان به شرکت های تخصصی و صنعتی را ازجمله دیگر اقدامات دولت و وزارت صمت برشمرد.

وی در ادامه افزود:بعضی از صنایع در کشور اشباع هستند و ظرفیت جدیدی برای سرمایه گذاری برای آنها وجود ندارد و جوانان تحصیل کرده که قدرت ریسک بالاتری دارند باید به سمت محصولاتی که ارزش افزوده بیشتری دارند، سوق داده شوند

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *