نشست تخصصی کارگروه صنایع چوب و مبلمان بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس

در راستای برنامه های بازدیدهای میدانی شهرستانهای کارگروه بسیج اصناف ؛ پیگیری مشکلات کارآفرینان و برنامه های رفع موانع تولید ملی بسیج اصناف نشست تخصصی اعضای کارگروه صنایع چوب و مبلمان بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد.   در این دیدار که با حضور استاد یداله سامنی […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 28 بهمن 1400
  • کدخبر: 33563
  • سایز متن:

در راستای برنامه های بازدیدهای میدانی شهرستانهای کارگروه بسیج اصناف ؛ پیگیری مشکلات کارآفرینان و برنامه های رفع موانع تولید ملی بسیج اصناف نشست تخصصی اعضای کارگروه صنایع چوب و مبلمان بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد.

 

در این دیدار که با حضور استاد یداله سامنی نایب رئیس؛ رامین علیزاده دبیر؛ علیرضا محمدیان؛ حمید حیدری از اعضای کارگروه برگزار شد برنامه های توسعه راهبردی و نیز دغدغه ها و مشکلات کارآفرینان صنایع چوب و مبلمان در شهرستان پردیس بررسی و تبیین شد.

 

در این دیدار محمد صالحی؛ احمد امین زاده ؛ فرشته فرضی ؛ حسن میکائیلی، محمد سنگ چولی از پیشکسوتان صنف درودگران و مبل سازان شهرستان پردیس نیز نظرات و دیدگاه های خود را در این نشست بیان نمودند.

 

شایان ذکر است؛

سرهنگ دوم پاسدار محمد مجیدی فرمانده بسیج اقشار شهرستان پردیس نیز در جهت رفع موانع تولید و اهمیت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی بر اهمیت و سرعت بخشی حمایت و پشتیبانی و رفع موانع تولیدکنندگان شهرستان پردیس تاکید ویژه نمود و حمایت از کارآفرینان کشور را یک حرکت راهبردی برای رونق اقتصادی و موفقیت کشور توصیف کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *