مدعی العموم از کاسبان خسارت دیده حمایت کند و از طرفی عاملان حادثه آتش سوزی خیابان بهار که علت اصلی تعطیلی مغازه‌های اطراف بودند با جبران خسارت از بازاریان آن محله دلجویی کنند…

اقبال شاکری ، طی بازدیدی که روز دهم فروردین ماه از خیابان بهار و مشکلاتی که ساختمان ۱۵۳ بعد از آتش‌سوزی برای کاسبان و اهالی محل ایجاد کرده بود، گفت: این بازدید سرزده برای پیگیری آخرین اقدامات انجام شده و برای اهالی محله که در مجاورت ساختمان ۱۵۳ قرار داشتند، صورت پذیرفت. نماینده تهران، شمیرانات، […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 12 فروردین 1402
  • کدخبر: 41957
  • سایز متن:

اقبال شاکری ، طی بازدیدی که روز دهم فروردین ماه از خیابان بهار و مشکلاتی که ساختمان ۱۵۳ بعد از آتش‌سوزی برای کاسبان و اهالی محل ایجاد کرده بود، گفت: این بازدید سرزده برای پیگیری آخرین اقدامات انجام شده و برای اهالی محله که در مجاورت ساختمان ۱۵۳ قرار داشتند، صورت پذیرفت.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از ساختمان‌های این منطقه تجاری هستند، که با مصادف شدن حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان ۱۵۳ با ایام شب عید خسارات سنگینی به کاسبان و بازاریان این راسته زده است، حدود ۹۰ درصد کسب و کار آنها به دلیل بسته شدن خیابان و ناامنی از بین رفته است.

شاکری با اشاره به نرده کشی و مسدود شدن بخشی از خیابان بهار، یادآور شد: نرده کشی خیابان و مسدود شدن آن منجر شده دسترسی مردم و مشتریان به مغازه‌های اطراف با مشکل روبرو شود، نخست مدعی العموم از کاسبان خسارت دیده حمایت کند و از طرفی عاملان این حادثه که علت اصلی تعطیلی مغازه‌های اطراف بودند با جبران خسارت از بازاریان آن محله دلجویی کنند.

نایب رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با بیان اینکه کاسبان خسارت دیده این آتش سوزی باید شکایت کنند، تاکید کرد: شهرداری منطقه ۷ تهران باید از جبران خسارات کاسبان این منطقه حمایت لازم را داشته باشد و در صورت امکان با برداشتن نرده های خیابان بهار حد فاصل سمیه تا طالقانی مانع از تردد مشتریان و عدم دسترسی به مغازه‌های اطراف نباشد، تا شرایط به وضعیت عادی خود برگردد و کاسبان بیش از این خسارت نبینند.

طی گفتگوی که با کاسبان این منطقه داشتیم درخواست برداشتن موانع در این منطقه را داشتند امیدواریم شهرداری هر چه سریعتر اقدام عاجلی برای رفع موانع داشته باشد.

شاکری در پایان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان خاطرنشان کرد: ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه در خیابان بهار تهران اوایل اسفندماه طعمه آتش شد که در این حادثه چندین نفر به سلامت توسط آتش نشانان از ساختمان خارج شدند اما در این  حادثه شاهد شهادت رضا دارابی رییس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران حین انجام وظیفه بودیم، امیدواریم سال جدید شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم./

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *