محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه : اهمیت رشد استارتاپ‌ها برای اصناف/ لزوم اجرای تفاهمنامه‌ و حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه فناوری

در روز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۰، اتحادیه فناوران رایانه تهران میزبان دومین رویداد شتاب با محوریت هویت و برندسازی محصول، بود‌. این رویداد که باحضور مدیران ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی استانی و کشوری برگزار شد  به تفصیل از کوشش‌ها و طرحهای استارتاپی و فناورانه دانشجویان و متخصصان رونمایی شد. در این […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 25 اسفند 1400
  • کدخبر: 34457
  • سایز متن:

در روز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۰، اتحادیه فناوران رایانه تهران میزبان دومین رویداد شتاب با محوریت هویت و برندسازی محصول، بود‌.

این رویداد که باحضور مدیران ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی استانی و کشوری برگزار شد  به تفصیل از کوشش‌ها و طرحهای استارتاپی و فناورانه دانشجویان و متخصصان رونمایی شد.

در این نشست تخصصی استارتاپی که با انعقاد یک تفاهم‌نامه میان ایشان و اتحادیه فناوران به عنوان خانه صنف IT، همانطور که پیش از این نیز بنای آن گذارده شده بود این اتحادیه به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم در حوزه حمایت و توسعه فناوری و رشد کسب و ‌کارهای نوپای حوزه فناوری شناخته شد.

 

محمدرضا فرجی تهرانی در این نشست تخصصی با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز ملی تجلیل و گرامیداشت از جوانان کشور اذعان نمود :

 

امیدواریم که با ارزش آفرینی هرچه بیشتر و کیفیت آفرینی مشترک و صحیح میان اصناف و این کسب و کارهای نوپا در آینده‌ای نزدیک شاهد عملکرد چشمگیر استارتاپ‌ها در جهت رونق بخشی به جامعه بزرگ اصناف که پیشگامان کسب و کار و تجارت در کشورند، باشیم.

 

بی‌تردید حمایت اصناف موجب افزایش رقابت و افزایش رقابت سبب افزایش کیفیت آفرینی برای شهروندان و جامعه هدف مشتریان خواهد بود.

 

سربلندی و موفقیت روزافزون تمام آنانکه برای به گردش در آوردن چرخ اقتصاد و تامین رفاه جامعه گام برمی‌دارند آرزوی همیشگی ماست بویژه اینکه پیشگامان استارتاپها نسل پویا و آینده ساز جوان کشور است و این امید آفرینی و حمایت از جوانان سب نشاط و پویایی اجتماعی نیز می گردد.

 

وی در انتها گفت :

باید از جوانان برومند و عزیز کشورمان و توسعه و رشد کسب و کارهای نوپای استارتاپی حمایت نمود و استارتاپها نیز در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی خویش در مسیر بالندگی و توسعه متوازن اقتصاد و کارآفرینی اجتماعی در کشور بجای اینکه در تقابل با اصناف و کسب وکارهای کوچک و سنتی قرارگیرند شایسته است تا با همراهی و در کنار قرارگرفتن با اصناف و کسب و کارهای دارای قدمت و سبقه بتوانند به شیوه ای تعاملی و هوشمندانه بالندگی و ارتقای پایدار کسب و کار؛ تجارت؛ خودکفایی ؛صادرات و کارآفرینی را در کشور رقم زنند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *