محمدرضا فرجی تهرانی یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت/ نوجوانان سرمایه های ملی ایران اسلامی هستند

بسم الله الرحمن الرحیم همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود اشاره نموده‌اند، سیزدهم آبان ماه روز جوانان و نوجوانانی‌ست که آینده مملکت را در دست دارند که سرمایه ملی ایران اسلامی هستند؛ و به همین واسطه تامین نیازهای مادی و معنوی ایشان به فراخور نقشمان در جامعه، بر عهده یکایک ماست. ضمن […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 12 آبان 1400
  • کدخبر: 30027
  • سایز متن:

بسم الله الرحمن الرحیم

همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود اشاره نموده‌اند، سیزدهم آبان ماه روز جوانان و نوجوانانی‌ست که آینده مملکت را در دست دارند که سرمایه ملی ایران اسلامی هستند؛ و به همین واسطه تامین نیازهای مادی و معنوی ایشان به فراخور نقشمان در جامعه، بر عهده یکایک ماست.

ضمن عرض تبریک به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی که روح بزرگشان توانایی ادامه مسیر در تنگنای این دنیا را نداشت؛ به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنف رایانه کشور و به نمایندگی از ایشان در راستای همکاری با دولت سیزدهم اعلام آمادگی می‌نماییم تا سهم این پیشه را در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار ایفا نماییم، بی‌شک استعدادهای بی‌شماری در سرتاسر میهن عزیزمان جای گرفته‌اند که به دلیل عدم حمایت جامعه در شرایط سخت امروز از ادامه تحصیل باز مانده‌اند.
پر واضح است که شایسته نام نیک ایران زمین نیست که تحصیل برای فرزندانش بدل به رویا گردد. لذا ما نیز ضمن آرزوی پیشرفت و سربلندی برای تمامی پویندگان طریق علم و ادب، تمام توان خود را برای بهبود زیرساخت‌های حوزه تکنولوژی به کار بسته‌ایم تا با استعانت از درگاه خداوند متعال، تمام کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با بهره‌گیری از بهترین کیفیت آموزش، موجبات سربلندی میهن عزیزمان را فراهم آورند.
ان‌شاءالله…

محمدرضا فرجی تهرانی
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *