لزوم خرید سکه فقط از مجاری رسمی/ معاملات طلا و سکه در فضای مجازی از طرف نهاد خاصی رصد نمی شود

✅ ابراهیم محمدولی: لزوم خرید سکه فقط از مجاری رسمی/ معاملات طلا و سکه در فضای مجازی از طرف نهاد خاصی رصد نمی شود 🔸رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و فعالیت برخی افراد به صورت غیرقانونی، مشتریان خرید سکه را از مجاری رسمی تهیه کنند. 🔸ابراهیم […]

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 17 مرداد 1400
  • کدخبر: 27637
  • سایز متن:

✅ ابراهیم محمدولی: لزوم خرید سکه فقط از مجاری رسمی/ معاملات طلا و سکه در فضای مجازی از طرف نهاد خاصی رصد نمی شود

🔸رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و فعالیت برخی افراد به صورت غیرقانونی، مشتریان خرید سکه را از مجاری رسمی تهیه کنند.

🔸ابراهیم محمدولی گفت: با وجود هشدارهای متعدد همچنان شاهد خرید و فروش آنلاین طلا و خصوصا سکه به صورت اینترنتی و یا از دست فروشان و دلالان هستیم که بی شک تنها متضرران این اقدام، مشتریان این گونه معاملات هستند.

🔸وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی فرصت مناسبی برای جولان سودجویان در این شرایط فراهم شده، یکی از این موارد، فروش اینترنتی و آنلاین سکه و یا افرادی است که پروانه فروش سکه را ندارند مواجه هستیم.

🔸محمدولی بیان داشت: خریداران تمایل دارند که از نزدیک طلا را مشاهده و آن را امتحان کنند، اما در فضای مجازی این امکان وجود ندارد. در حال حاضر معاملات طلا و سکه در فضای مجازی از طرف نهاد خاصی رصد نمی شود بنابراین امکان رسیدگی به تخلفات وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *