علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛تشکیل سازمان بازرگانی تاثیری در ساماندهی بازار و کنترل گرانی‌ها ندارد

🔵تشکیل سازمان بازرگانی تاثیری در ساماندهی بازار و کنترل گرانی‌ها ندارد 🔷 نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: موضوع تشکیل سازمان بازرگانی از پختگی لازم برخوردار نیست و تاثیری در ساماندهی بازار و منطقی شدن قیمت‌ها ندارد. 🔷علی جدی درباره تشکیل سازمان بازرگانی، گفت: به نظر می‌رسد نمایندگان و کمیسیون صنایع و معادن […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 12 اسفند 1401
  • کدخبر: 40951
  • سایز متن:

🔵تشکیل سازمان بازرگانی تاثیری در ساماندهی بازار و کنترل گرانی‌ها

ندارد

🔷 نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: موضوع تشکیل سازمان بازرگانی از پختگی لازم برخوردار نیست و تاثیری در ساماندهی بازار و منطقی شدن قیمت‌ها ندارد.

🔷علی جدی درباره تشکیل سازمان بازرگانی، گفت: به نظر می‌رسد نمایندگان و کمیسیون صنایع و معادن نظر مثبتی به این موضوع نداشته باشد زیرا از یک سو نمی‌توان بر سازمان بازرگانی نظارت کند و از سوی دیگر این موضوع با تصمیمات قبلی مانند قانون انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صمت تناقض دارد.

🔷نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل سازمان بازرگانی ذیل ریاست‌جمهوری تاثیری در ساماندهی بازار و کنترل گرانی‌ها ندارد، افزود: پیش از تشکیل این سازمان اصطلاحا دو جزیره وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه فعالیت می‌کرد اما با تشکیل سازمان بازرگانی، نهادهای مرتبط با بازار ۳ جزیره می‌شود.

 

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *