عبدالرضا محمدی، رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران:بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان برای دستیابی به اهداف/ جرثقیل های سیار باید دارای کد و مدرک شناسایی معتبر باشند

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران در تشریح اهداف چهارساله هیئت مدیره جدید برای رسیدگی به امور اتحادیه متبوع بیان داشت: قطعاً در اجرای اهداف از راهنمایی پیشکسوتان استفاده لازم را خواهیم برد. تجربه این افراد می تواند بهترین راه حل های مناسب برای برطرف نمودن مشکلات را بدهد.

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 18 مهر 1401
  • کدخبر: 39498
  • سایز متن:

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران

عبدالرضا محمدی، رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران بیان کرد: از موضوعات قابل رسیدگی سر و سامان دادن به اعضای بدون پروانه است. این کار با بازرسی های بسیار دقیق از سوی اتحادیه انجام می شود و به مواردی مانند انواع ایمنی های لازم در اتو سرویس ها توجه می شود. اتوسرویس ها دارای خدمات زیادی مانند تعمیرگاه، نقاشان، صافکارها و پارکینگ و کارواش و… هستند که هریک دارای ضوابط و خدمات مربوط به خود می باشند؛ بنابراین در خصوص هر یک باید به دقت موارد و ضوابط بررسی شود.

محمدی در تشریح برنامه های مورد نظر اتحادیه افزود: از موارد مهم و مورد توجه می توان به فعالیت گروهی جرثقیل هایی اشاره کرد که در شهر به صورت سیار کار می کنند. هر نوع خودرویی که از این گروه مذکور برای سرویس دهی کمک می خواهد به یکی از تعمیرگاه های بدون پروانه و ناشناخته هدایت می شود. بارها مشاهده شده تعمیرگاه و یا خدمات اتومبیل با انجام تخلفاتی به صاحب اتومبیل خسارت مالی وارد آورده است. شکایات مردم به اتحادیه نشان دهنده صحت موضوع است. بنابراین با هماهنگی های زیادی که با پلیس راهور صورت گرفته این جرثقیل ها شناسایی شده و برای انجام پروسه صدور کارت شناسایی و احراز هویت به اماکن و دیگر مراکز تایید صلاحیت فرستاده می شوند. هر یک از این جرثقیل ها باید دارای کد و مدرک شناسایی معتبر باشند.

وی در خصوص نرخ های مورد تایید اتحادیه گفت: از لحاظ قانونی هر یک از اتحادیه ها می توانند هر سال یک بار تقاضای تغییر نرخ را به اتاق اصناف ارائه دهند. امسال نرخ مصوب نیز اعلام شده و به دنبال آن اتحادیه این نرخ را به زیرمجموعه خود که تعداد ۱۵۰۰ عضو با پروانه کسب است ارائه نموده است.

وی افزود: اتحادیه به متقاضیانی که کمتر از ۳۰۰ متر برای راه اندازی فعالیت صنفی مذکور داشته باشند از این صنف پروانه صادر نمی کند.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *