پاویون شرکت شهرکهای صنعتی تهران ، میزبان واحدهای صادراتی در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی

پاویون شرکت شهرکهای صنعتی تهران، میزبان واحدهای صادراتی در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی

پاویون شرکت شهرکهای صنعتی تهران ، میزبان واحدهای صادراتی در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1403
  • کدخبر: 49426
  • سایز متن:

پاویون شرکت شهرکهای صنعتی تهران ، میزبان واحدهای صادراتی در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو ۲۰۲۴)

سعید صادقی مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران بیان داشت :

نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو ۲۰۲۴) یک ظرفیت بزرگ برای واحدهای تولیدی صادراتی و دیگر صاحبان صنایع است که کمک می‌کند تا برند خود را به یک جمعیت گسترده و متمرکز از مشتریان بالقوه و حرفه‌ای ‌های صنعت در تراز بین المللی معرفی نمایند.
صادقی افزود : این نمایشگاه فرصتی است تا واحدهای صادراتی تصویری از برند خود را بسازند و آن را تقویت کنند. و برقراری ارتباط چهره به چهره با مشتریان فرصتی ایده‌آل برای درک بهتر نیازها و ترجیحات آن‌ها فراهم می‌آورد.
سعید صادقی گفت : ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو ۲۰۲۴) ازتاریخ ۷لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری برگزارمی گردد. که با توجه به حضور بیش از ۲۵۰۰ تاجر ، شرکت شهرکهای صنعتی تهران اقدام به برپایی پاویون در این نمایشگاه با حضور ۱۲ واحد تولیدی صادراتی موفق در زمینه صنعت ساختمان خواهد نمود و برای حضور سایر واحدهای تولیدی که پیش بینی می گردد بیش از ۳۰ شرکت تولیدی دیگر در آن حضور فعال از استان تهران داشته باشند برنامه ریزی شده است. که همه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها از یارانه های حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شهرکهای صنعتی برنامه ریزی برای تداوم حضور در دیگر نمایشگاه های سالجاری از جمله ایران هلث ، اینوتکس ، صدرا (با همکاری دانشگاه آزاد) و همچنین برگزاری رویداد ملی هم رسانی عرضه و تقاضای فناوری صنعت پزشکی کشور با همکاری فن بازار ملی ایران طی ماههای اردیبهشت و خرداد سالجاری در پردیس فناوری تهران برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *