رویداد سرمایه‌گذاری ویژه کسب و کارهای فناورانه استان زنجان برگذار شد

رویداد سرمایه‌گذاری ویژه کسب و کارهای فناورانه استان زنجان برگذار شد 🔸 به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان روز سه شنبه ۲۸ آذر رویداد سرمایه گذاری ویژه کسب و کارهای فناورانه در استان زنجان برگزار شد. 🔸 در این رویداد که با مشارکت بیش از ۳۰ سرمایه‌گذار برگزار گردید ۱۰ شرکت […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 30 آذر 1402
  • کدخبر: 47329
  • سایز متن:

رویداد سرمایه‌گذاری ویژه کسب و کارهای فناورانه استان زنجان برگذار شد

🔸 به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان روز سه شنبه ۲۸ آذر رویداد سرمایه گذاری ویژه کسب و کارهای فناورانه در استان زنجان برگزار شد.
🔸 در این رویداد که با مشارکت بیش از ۳۰ سرمایه‌گذار برگزار گردید ۱۰ شرکت استارت آپی با معرفی کسب و کار خود به رقابت پرداختند.
🔸 مهندس بهزاد قاسمی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان در همین رابطه گفت: خوشبختانه با حمایت‌های همه جانبه و بی‌دریغ استاندار محترم استان از برگزاری این دوره و پشتیبانی ایشان از صندوق موجب گردید تا صندوق تعلیق شده به صندوقی پویا بدل گردد.
ایشان همچنین به نقل از استاندار محترم بیان کردند که : قطعا امیدآفرینی و حمایت مالی از شرکت‌های استارتاپی میتواند گامی بزرگ در راستای رشد و شکوفایی چنین شرکت‌هایی باشد.
🔸 وی در ادامه افزود: از آغاز ماموریت ما در شش ماه گذشته به ۶۰ شرکت استارتاپی تسهیلات مختلفی پرداخت شده و برنامه‌ریزی‌هایی جهت سرمایه‌گذاری و همچنین حمایت از این شرکت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
🔸 مهندس شهامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان نیز با اعلام حمایت از شرکت های فناور نیازمند سرمایه گذاری، تصریح کرد: با تمام قدرت و توان از سرمایه‌گذاران در این رویداد بزرگ استقبال خواهیم کرد و در تلاشیم تا با حل مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها کمک‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده را به بهترین شکل ممکن به نتیجه مطلوب برسانیم.
🔸 لازم به ذکر است در پایان این دوره ، داوران ۳ شرکت را به عنوان شرکت‌های برتر حاضر در این رویداد معرفی نمودند که طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب جوایزی در قالب تسهیلات پرداخت خواهد شد:

🟢تیم اول : تسهیلات یک میلیارد تومانی
🟢تیم دوم : تسهیلات ۷۰۰میلیون تومانی
🟢تیم سوم : تسهیلات ۵۰۰میلیون تومانی.

 

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *