در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملیشهرام شکوری، کارآفرین برتر ملی شد 

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی که چهارم اسفندماه با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، معاونین و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار گردید، شهرام شکوری به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شد. علی زند وکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 7 اسفند 1401
  • کدخبر: 40842
  • سایز متن:

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی که چهارم اسفندماه با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، معاونین و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار گردید، شهرام شکوری به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شد.

علی زند وکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام تشکیل کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی برای نخستین بار در کشور گفت :

جشنواره امسال با بررسی بیش از شش هزار کارآفرین ثبت نام شده ، انتخاب دویست کارآفرین برتر استانی و نهایتا بیست و یک کارآفرین برتر ملی در حوزه های تخصصی صنعت، خدمات ، کشاورزی ، تعاون، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

همچنین در این مراسم لوح تقدیر بنیاد ملی نخبگان با عنوان سرآمد کارآفرینی، به منتخبان ملی از جمله دکتر شهرام شکوری اعطا گردید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *