در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران ؛ فرماندار قرچک؛ مهندس سعید صادقی مدیرعامل شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک استان تهران؛ رسول شجری و هیات مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز فاز ۱ صنایع کفش شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران ؛ فرماندار قرچک؛ مهندس سعید صادقی مدیرعامل شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک استان تهران؛ رسول شجری و هیات مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز فاز ۱ صنایع کفش شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد.   در این برنامه که با حضور آقایان آذری و […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 21 بهمن 1400
  • کدخبر: 33416
  • سایز متن:

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران ؛ فرماندار قرچک؛ مهندس سعید صادقی مدیرعامل شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک استان تهران؛ رسول شجری و هیات مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز فاز ۱ صنایع کفش شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد.

 

در این برنامه که با حضور آقایان آذری و قاسمی نواب رئیس اتحادیه صنف و نیز جمعی از کارآفرنیان و صنعتگران صنف کفش برگزار شد واحدهای تولیدی آماده بهره برداری افتتاح و از سایر فازهای پروژه های در حال ساخت بازدیدهای میدانی و بررسی و نظارتهای پیشرفت کار صورت پذیرفت.

 

در انتهای این برنامه نیز با حضور مهندس سعید صادقی مدیرعامل شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک استان تهران؛ مدیران شهرک قرچک ؛ صنعتگران و کارآفرینان صنعت کفش و سایر واحدهای فعال در شهرک صنعتی قرچک و حاج رسول شجری رئیس و هیات مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز نشست همفکری و تبادل نظر در خصوص چشم انداز توسعه شهرک ها و صنایع کوچک برگزار شد.

 

گفتنی است در حاشیه این برنامه شرکت صنایع کفش دوریس یکی از واحدهای بزرگ تولید زیره کفش و صندل نیز با حضور مقامات فوق الذکر افتتاح شد.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *