حجت محمدی، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران:ضرورت مراجعه مردم به سایت اتحادیه قالی‎شویان برای انتخاب قالی شویی/ حساسیت اتحادیه در نظارت بر عملکرد اعضای با پروانه کسب بسیار زیاد است

رئیس اتحادیه قالی‎شویان تهران در تشریح برنامه های چهار ساله هیئت مدیره جدید اتحادیه بیان داشت: در برنامه های خود منافع هر دو قشر مردم و اعضای صنف را گنجانده ایم که برای رسیدن به نتیجه نهایی باید هر دو گروه با یکدیگر همکاری تنگاتنگ داشته باشند. اولین و مهمترین کاری که مردم باید انجام بدهند، ضرورت مراجعه آنها به سایت اتحادیه برای انتخاب قالی شویی مد نظرشان است.

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 12 مهر 1401
  • کدخبر: 39432
  • سایز متن:

حجت محمدی، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: تلاش کرده ایم همه خدماتی که کلیه اعضا ارائه می دهند را در سایت اتحادیه بگنجانیم. دسته بندی ها به طور منظم در خصوص اعضای دارای پروانه کسب از نوع همکاری هایی که می توانند داشته باشند به طور کامل در سایت بارگذاری شده است؛ همچنین آدرس کامل، شماره تلفن و مشخصات اعضا درج گردیده، بطوری که افراد می توانند در منزل شخصی خود بدون مراجعه به واحد صنفی، نام و نشان واحد مورد نظر خود را انتخاب و با اعتماد و اطمینان کامل، فرش خود را برای شست وشو به آنها بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت اتحادیه در نظارت بر عملکرد اعضای با پروانه کسب بسیار زیاد است افزود: می دانیم تنها شغلی هستیم که کارگران زیرمجموعه آن می توانند به راحتی وارد خانه افراد شوند و فرش گران قیمت خانه را با رضایت صاحبخانه برای شست وشو خارج کنند؛ بنابراین باید طوری عمل شود که اعتماد و اطمینان افراد را تا پایان خدمات جلب کنیم. هر چند بسیارند افرادی که هیچ گونه اعتبار و مجوزی برای پروانه کسب ندارند و شماری از آنها در روزنامه ها و سایت های معتبر تنها با یک شماره تلفن فعالند.

محمدی تصریح کرد: هشدار می دهم این افراد به هیچ عنوان مورد تایید اتحادیه نیستند؛ لذا مشتریان گرامی در صورت سپردن فرش خود به این افراد باید خود را آماده کنند تا در صورت عدم رضایت از آنها، اتحادیه نمی تواند پیگیر اعتراض و نارضایتی شان باشند. بسیارند افرادی که غیر متعهدانه در این کار فعالند، پس مردم به نفع شان است که تنها از طریق سایت اتحادیه خدمات دریافت کنند.

رئیس اتحادیه قالی‎شویان تهران افزود: برخی از اعضای معروف و قدیمی این صنف به دلایلی از صنف خارج شده اند مانند شربت اوغلی؛ اما افراد سوءاستفاده گر با بهره بردازی از برند و نام و نشان معتبری که این شرکت برای خود طی سال های زیاد به دست آورده بود در حال ارائه خدمات و سرویس هستند بدون اینکه از اتحادیه پروانه داشته باشند. برند شربت اوغلی را بدون مجوز به نوعی سرقت کرده و از عدم آگاهی مردم سوءاستفاده می کنند، بنابراین بهترین کار این است که که مردم از سایت اتحادیه بهره ببرند تا هم به افراد دارای مجوز خدمات شان را بسپارند و هم افراد بدون پروانه بدانند که باید زیر پرچم اتحادیه فعالیت کنند.

ویبا انتقاد از عملکرد سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی ناعادلانه به محاسبات تمامی تراکنش های دستگاه های پوز در جهت اخذ مالیات پرداخته است. اصناف فرار مالیاتی ندارند، تمامی خرید فروش مان معلوم است، دستگاه پوز را برای تمامی تراکنش هایمان از جمله پرداخت اقساط خود و یا اقوام استفاده کرده ایم، منطق غلطی است که سازمان تمامی تراکنش ها را مالیات می خواهد.

محمدی در پایان ضمن ارائه آدرس سایت اتحادیه (EGHT۱۳۵۱.COM ) گفت: از پلیس پیشگیری می خواهیم تا هشدار اتحادیه در خصوص عدم اعتماد مردم به تبلیغات قالی‎شویان بدون پروانه کسب را با ارسال پیامک به مردم اعلام دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *