حاج اسمعیل کاظمی قهی رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران: قطع زنجیره ای ویروس کرونا با واکسیناسیون سریع و بموقع/ ذات کار مصالح ساختمانی؛ ضرورت واکسیناسیون این صنف را دو چندان می کند

🔸رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون سریع تر در قطع زنجیره انتقال ویروس گفت: در دو سال اخیر که ویروس کرونا در کشور شایعه و شدت آن روز به روز بیشتر شده است تمامی مشاغلی که در این صنف و صنعت حضور و فعال بودند آسیب های مالی و روانی […]

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 15 شهریور 1400
  • کدخبر: 28570
  • سایز متن:

🔸رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون سریع تر در قطع زنجیره انتقال ویروس گفت: در دو سال اخیر که ویروس کرونا در کشور شایعه و شدت آن روز به روز بیشتر شده است تمامی مشاغلی که در این صنف و صنعت حضور و فعال بودند آسیب های مالی و روانی بسیاری دیده اند؛ لذا با واکسیناسیون سریع تر کلیت جامعه شاهد قطع زنجیره کرونا خواهیم بود.

🔸اسماعیل کاظمی تاکید کرد: مصالح ساختمانی به دلیل داشتن گردوغبار بسیار زیاد در میان کالاهای خود موجب آلودگی های بسیار زیادی بخصوص در ریه افراد میشود. متاسفانه ویروس کرونا هم که از جمله ویروس های شایع این روزها در کشور است با انتقال آن به ریه، افراد را دچار مشکلات حاد و گاهاً مرگ می کند.

🔸وی ادامه داد: مصالح ساختمانی به جهت قرار داشتن در گروه مشاغل یک و جنس کار آلوده خود به گرد و غبار منجر به انتقال این ویروس از افراد به یکدیگر می گردد؛ بنابراین واکسیناسیون این افراد از اوجب واجبات است. هرچند تعدادی از افراد با توجه به سنشان واکسینه شده اند؛ اما جوانان زیادی در این صنف در حال فعالیت هستند. کارگرانی که روزانه می توانند با نقل و انتقال این بیماری و ویروس به خانوادههای خود و دیگر اشخاص باعث گسترش بیماری گردند اما اگر بموقع واکسینه شوند میتوانیم شاهد قطع زنجیره ای ویروس کرونا باشیم.

🔸رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان دومین صنعت مهم کشور پس از نفت است گفت: صنعت ساختمان در کشور از بزرگترین صنایع به حساب میآید. در این صنعت می بایستی مشاغل بسیار زیادی در حال فعالیت باشند تا بتوانند برای کشور مفید باشند. در دو سال اخیر که ویروس کرونا در کشور شایعه و شدت آن روز به روز بیشتر شد تمامی مشاغلی که در این صنف و صنعت حضور و فعال بودند، از این جمله مشاغل، مصالح ساختمانی است.

🔸کاظمی در ادامه تصریح کرد: ما در راه ایجاد امکانات برای واکسیناسیون به وزارت بهداشت کمک خواهیم کرد. اتحادیه می تواند مکان مناسبی را جهت استقرار تیم زحمت کش انتقال واکسن انجام دهد و تجهیزاتی مانند میز و صندلی و یا پرسنلی که بتوانند در این راه در به صف آرایی و تنظیم افراد برای مراجعه به مکان مورد نظر کمک نمایند، اما تمام تجهیزات پزشکی و پرسنلی که مجرب هستند در خصوص تزریق واکسن از سوی وزارت بهداشت به مکان هایی که می توانیم تبیین نماییم منتقل و موجب سرعت در واکسیناسیون این قشر گردند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *