جهش تولید با مشارکت مردم،روشی برتر برای توسعه و پیشرفت کشور است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های ایران گفت:جهش تولید با مشارکت مردم،روشی برتر برای توسعه و پیشرفت کشور است به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : محسن احمدزاده ؛مدیرکل حوزه ریاست،روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه، جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان یک […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 21 فروردین 1403
  • کدخبر: 49184
  • سایز متن:

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های ایران گفت:جهش تولید با مشارکت مردم،روشی برتر برای توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : محسن احمدزاده ؛مدیرکل حوزه ریاست،روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه، جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان یک روش برتر برای توسعه و پیشرفت محسوب می شود که در آن مردم به عنوان قدرت اصلی در تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها نقش اساسی دارند
وی اضافه کرد: این شیوه توسعه مبتنی بر پیشرفت، باعث می شود تمام افراد در جامعه علاقه مند به مشارکت فعال در مسائل مختلف شوند و احساس مالکیت و مسئولیت نسبت به توسعه کشور خود، داشته باشند.
این استاد دانشگاه به اهمیت و نقش روابط عمومی در موضوع جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: روابط عمومی و امور بین الملل از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که به توسعه و رشد هر سازمان و کشوری کمک می کنند. اما در حال حاضر، با پیشرفت فناوری و جهانی شدن، این اهمیت به یک سطح جدیدی رسیده است.
وی تاکید کرد: ارتباطات صحیح و قوی با جوامع بین المللی، به کشورها کمک می کند تا بازارهای جدید را کشف کنند و روابط تجاری بین المللی را توسعه دهند. همچنین، با ارتباطات قوی با کشورهای دیگر، می توان از تجربیات آنها بهره برد و از فرصت های همکاری مشترک استفاده کرد.
دکتر احمدزاده افزود:این ارتباطات قوی و مؤثر، به کشورها کمک می کند تا منابع خود را بهینه استفاده کنند، فناوری های نوین را به کار بگیرند و بازارهای جدید را شناسایی کنند. همچنین، با ایجاد ارتباطات فرهنگی و دیپلماسی فعال، می توان نقش برجسته ای در صلح و آرامش جهانی ایفا کرد.
وی خاطر نشان کرد: در نهایت، برای دستیابی به جهش تولید با مشارکت مردم، باید اهمیت روابط عمومی و امور بین الملل را درک کنیم و از آنها بهره ببریم. با ایجاد ارتباطات قوی و مؤثر با دیگران، می توانیم بهترین راهکارها را برای اهمیت جایگاه روابط عمومی و امور بین الملل در جهش تولید با مشارکت مردم به تصویر کشید
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های ایران گفت :جهش تولید با مشارکت مردم یک مفهوم مهم در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها است که به معنای افزایش تولید و بهبود عملکرد صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی با مشارکت فعال و مساعدت مردم است.
وی با بیان اینکه در این مدل، مردم به عنوان عامل اصلی تولید و خدمات، نقش مهمی در رشد و پیشرفت اقتصادی بازی می‌کنند ، افزود: افزایش تولید، ایجاد اشتغال،توسعه مهارت ها، افزایش درآمد و توزیع عادلانه و ارتقای نظام اقتصادی برخی از مزایای جهش تولید با مشارکت است .

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *