با حضور مدیران و مسئولان ارشد بسیج اصناف، صمت و اتاق اصناف گروه تولیدی پوشاک بنی جمالی افتتاح شد

صبح امروز دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کل کشور به مناسبت طرح پویش احسان حاج قاسم مجموعه ای از گروه تولیدی پوشاک را در شهر قدس افتتاح کرد؛ این کارخانه با ظرفیت ۱۵۰ چرخ و ۳۰۰ نفر اشتغال یکی از ظرفیتهای کارآفرینی در منطقه شهر قدس است.   در این دیدار که با […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 12 دی 1400
  • کدخبر: 31901
  • سایز متن:

صبح امروز دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کل کشور به مناسبت طرح پویش احسان حاج قاسم مجموعه ای از گروه تولیدی پوشاک را در شهر قدس افتتاح کرد؛ این کارخانه با ظرفیت ۱۵۰ چرخ و ۳۰۰ نفر اشتغال یکی از ظرفیتهای کارآفرینی در منطقه شهر قدس است.

 

در این دیدار که با حضور مدیران ارشد شهرستان برگزار شد ؛ آقایان:

مهندس ابوالفضل بیات رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس ؛ مهندس مسعود امرالهی مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و مدیر اجرایی بسیج اتاق اصناف ایران؛ دکتر مهران فرزین تحلیلگر مسائل اقتصادی ؛ استاد یداله سامنی نایب رئیس بسیج صنایع چوب و مبلمان اتاق اصناف ایران؛ فرمانده بسیج اصناف شهرستان قدس؛ جانشین محترم سپاه شهرستان قدس؛ کورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان قدس؛ قدسی اتحادیه خیاطان شهر قدس از جمله مهمانان حاضر در این برنامه افتتاحیه بودند.

 

دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کل کشور در سخنرانی این برنامه افزود حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) تولید ملی و رونق اشتغال و کارآفرینی و تولید داخلی خط قرمز ماست مانعان رشد؛ توسعه و بالندگی تولید ملی خیانتکار هستند و بسیج با تمام قدرت، ظرفیت و جدیت با این افراد مقابله خواهد کرد و با تمام توان و ظرفیت آماده حمایت از تولیدکنندگان کشور و رفع موانع آنها هستیم.

دکتر مهران فرزین تحلیلگر اقتصادی در برنامه سخنرانی پس از افتتاحیه گفت ؛ با تمام توان باید از اصناف و کارآفرینان کشور حمایت کرد و پوشاک یک صنعت ملی و نیازمند هویت بخشی و ابعاد حمایتی بیشتری برای خودکفایی است.

وی در ادامه افزود رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی خود به عنوان یک نمادی از شایستگی در پوشش است و با الگو از ائمه اطهار (ع) در پوشش بسیار آراسته هستند و همواره به زیبایی شناسی و منزلت در این امر واقف هستند.

وی در با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان استان همدان در سال ۱۳۸۴ ؛ گفت : ایشان با مد و مدگرایی مخالف نیستند و بلکه با مدی که توسط طراحان بیگانه بر جوانان ما تحمیل میشوند مخالف هستند و هیچگاه مخالف جنبه های زیبایی شناختی در پوشاک نیستند بلکه رهبر فرزانه انقلاب به دنبال یک مدل بومی و فرهنگی در این بخش است که باید آنرا تبیین کنیم و مد متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی را کشور را توسعه دهیم لذا این گروه تولیدی طراحی بومی و قوی داشته و پوشاک خود را در این بخش طراحی می نماید لذا از مسئولان درخواست دارم در صورت عدم مانع زدایی نسبت به مانع زایی اقدام ننمایند.

وی در جلسه منقلب شد و اظهار داشت علارغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی مانع زدایی از کسب و کارها گاها دیده می شود که برخی از مسئولین بجای مانع زدایی مانع زایی می کنند و به همین دلیل من معتقدم که حضرت آقا مظلوم واقع شده اند و در همین لحظه منقلب شد و گریست.

 

 

 

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *