احمد شریفان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران:شرایط آرام بازار قیمت ‌ها را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است/ ارزانی کاغذ تحریر تا بندی ۱۰۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران از آرامش در بازار کاغذ خبر داد و گفت: شرایط آرام بازار قیمت‌ ها را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است. این کاهش قیمت در پی جلساتی است که وزارت صنعت برگزار کرده است.

  • نویسنده: TAHRIRIYEH
  • تاریخ انتشار: 4 آبان 1401
  • کدخبر: 39559
  • سایز متن:

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران

احمد شریفان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران درباره بازار این روزهای کاغذ اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و فشار مسئولان اقتصادی، بازار کاغذ شرایط آرامی را طی می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که رکود بازار قیمت ها را چگونه رقم زده و آیا شاهد سیر نزولی هستیم؟ گفت: شرایط آرام بازار قیمت ها را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است، این کاهش قیمت در پی جلساتی است که وزارت صنعت برگزار کرده و فروشندگان و واردکنندگان را توجیه کرده که قیمت ها نباید افزایشی باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران در ادامه به رقم فروش کنونی اشاره کرد وگفت: رکود بازار و آرامش موجود قیمت در بخش کاغذ تحریر را بندی صد هزار تومان کاهش داده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر قیمت کاغذ تحریر بندی یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است، در حالی که تا پیش از این، بندی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله میشد، اما کاغذ A۴ هم در حال حاضر ۱۱۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *