احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران با حضور رویداد فناوری های چاپ و نشر در واحد ۱۳ دانشگاه علمی کاربردی از استارتاپهای حوزه چاپ و بسته بندی حمایت نمود

احمد ابوالحسنی: نوآوری دلیل اصلی پیشرفت اقتصادی و افزایش بهره وری است. شرکت های استارتاپی هم مناسب ترین شکل اجرایی نوآوری و تجاری سازی ایده های نوآورانه هستند. در بلند مدت، شرکت های استارتاپی سهم بزرگی از اشتغال زایی دارند و به رشد اقتصادی کشورها کمک می کنند. از آنجایی که صنعت چاپ در دنیا […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 23 دی 1399
  • کدخبر: 22015
  • سایز متن:

احمد ابوالحسنی: نوآوری دلیل اصلی پیشرفت اقتصادی و افزایش بهره وری است. شرکت های استارتاپی هم مناسب ترین شکل اجرایی نوآوری و تجاری سازی ایده های نوآورانه هستند.
در بلند مدت، شرکت های استارتاپی سهم بزرگی از اشتغال زایی دارند و به رشد اقتصادی کشورها کمک می کنند.
از آنجایی که صنعت چاپ در دنیا جز چند صنعت برتر است، به طور حتم می تواند محورتوسعه اشتغال و صادرات در کشور باشد.
به طور حتم فناوری اطلاعات بیش از هر صنعتی در حوزه صنعت چاپ کاربرد دارد و زمینه ساز ایجاد کسب و کار و استارتاپ های بسیاری در این حوزه است.
صنعت چاپ تشنه ورود فارغ التحصیلان و دانش آموختگان مرتبط با این بخش برای ایجاد کسب وکارهای استارتاپ و دانش بنیان است.
با توجه به اینکه واردات ۸۰ درصدی تجهیزات و محصولات مورد نیاز صنعت چاپ از خارج از کشور است بنابراین استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان می توانند صنعت چاپ کشور را از وارادات محصولات چاپی بی نیاز و خودکفا کنند.
شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در کسب وکارهای حوزه چاپ می توانند این صنعت را در کشور بومی سازی و بخشی از نیازهای آن را با تلاش و همت نیروهای توانمند داخلی تامین کنند.
در واقع ورود استارتاپ ها به صنعت استراتژیک چاپ زمینه ساز اعتلای جایگاه این صنعت در تولید، اشتغال و صادرات کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی پوراشراف

    از ملاقات و سخنرانی گرم شما سپاسگزارم۔

  2. حمید چگینی

    این رویداد برای من بسیار تاثیر گذار بود و از زحمات جناب آقای دکتر پور اشراف و مدیریت محترم دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۳ جهت برگزاری و حمایت اینجانب کمال تشکر را دارم

  3. لطف دارید، این افتخار نصیب بنده و مجموعه شد که در خدمت شما باشیم انشاا۔۔۔ در فرصت های آتی از حضور پر مهرتان بیشتر بهره گیریم‌۔

  4. مهسا

    جناب دکتر علی پوراشراف خیلی دوست دارم دوباره شما را ببینم. لطفاً یک راه ارتباطی به من معرفی کنید برای شرکت نیاز داریم پرسنل خودمون استعدادیابی کنیم. به کمک شما نیازمندم