دکتر علی توسطی «سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران» شد

طی حکمی از سوی رئیس اتاق اصناف کل کشور ؛ دکتر علی توسطی «سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران» شد 🔹 در این حکم آمده است: نظر به دانش و تخصص، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران» منصوب می‌گردید. 🔹امید است با عنایت خداوند متعال و در […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1403
  • کدخبر: 49929
  • سایز متن:

طی حکمی از سوی رئیس اتاق اصناف کل کشور ؛ دکتر علی توسطی «سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران» شد

🔹 در این حکم آمده است: نظر به دانش و تخصص، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران» منصوب می‌گردید.

🔹امید است با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداء) و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است؛ ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌ها از جمله نخبگان صنفی و دانشگاهی، موجبات رشد و ارتقاء جامعه صنفی کشور را بیش از پیش فراهم سازید.

🔹علی توسطی دانش آموخته دکترای توسعه و جامعه شناسی است و سابقه ریاست اتاق اصناف تهران، نائب رئیسی اتاق اصناف ایران و مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت های فراسازمانی اتاق اصناف ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

🔹وی همچنین بیش از یک دهه ریاست اتحادیه های تهران و اتحادیه کشوری ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، سردبیری نشریه اصناف و ریاست کمیسیونهای مختلف اتاق اصناف تهران را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *