استان قم؛ استان نمونه در اجرای طرح «کاسبان امین»

رئیس اتاق اصناف شهرستان قم عنوان کرد: استان قم؛ استان نمونه در اجرای طرح «کاسبان امین» رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم در دیدار با نمایندگان اتاق اصناف استان مرکزی که در دفتر اقتصادی استانداری قم برگزار شد گفت: طرح «کاسبان امین» از جمله طرح‌هایی است که از سوی استاندار قم مطرح شد و اجرای […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 16 خرداد 1403
  • کدخبر: 50494
  • سایز متن:

رئیس اتاق اصناف شهرستان قم عنوان کرد: استان قم؛ استان نمونه در اجرای طرح «کاسبان امین»

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم در دیدار با نمایندگان اتاق اصناف استان مرکزی که در دفتر اقتصادی استانداری قم برگزار شد گفت: طرح «کاسبان امین» از جمله طرح‌هایی است که از سوی استاندار قم مطرح شد و اجرای آن مورد تأکید موکد رئیس جمهور فقید نیز قرار داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، امیر پوریزدی افزود: استان قم به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است که پس از تلاش‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های مختلف با همکاری اتاق اصناف، اداره کل صمت و معاونت اقتصادی استانداری قم موفق شدیم بخشی از این طرح را در استان عملیاتی کنیم.
به گفته وی طرح «کاسبان امین» می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در کنترل بازار داشته باشد که در این راستا و برای تحقق این هدف همه جوانب مورد بررسی قرار گرفته است. ما نیز آمادگی داریم تا در راستای رسیدگی به معیشت مردم و برطرف کردن مشکلات آنها، سایر استان‌ها را در اجرای این طرح یاری کنیم.

استان قم؛ استان نمونه در اجرای طرح «کاسبان امین»

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *