پیام تبریک مهندس علیرضا نیک آئین به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران

و قل جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا چهل و دوسالگی سالگرد انقلاب اسلامی ایران را به همه ملت بزرگ ایران، به رهبری معظم انقلاب و همه آزادیخواهان جهان در سراسر دنیا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سلام و درود همه ما به امام عزیز راحل‌مان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همه […]

  • نویسنده: گروه تحریریه اقتصادی
  • تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399
  • کدخبر: 22690
  • سایز متن:

و قل جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا

چهل و دوسالگی سالگرد انقلاب اسلامی ایران را به همه ملت بزرگ ایران، به رهبری معظم انقلاب و همه آزادیخواهان جهان در سراسر دنیا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سلام و درود همه ما به امام عزیز راحل‌مان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سلام و تحیت به محضر مولای ما ولی عصر ارواحنا له الفدا
همه ما می‌دانیم که انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب سیاسی نیست، گرچه با سیاست تنگاتنگ آمیخته است، اما مسئله مهم اخلاق است و همواره اخلاق بر سیاست مقدم بوده است. امام (ره) با اخلاق اسلامی توانست هنرمندانه انقلاب را از کنار نفرت و انتقام عبور دهد و اگر این کار هنرمندانه امام (ره) نبود، کشور سالیان دراز مبتلا به جنگ داخلی می‌شد. این مردم بودند که با راهبری امام (ره) و اخلاق اسلامی گل را بر لوله‌های تفنگ زدند و نشان دادند چگونه انقلاب جاذبه‌ای دارد که می‌تواند همه را در مسیر حق و عدل جذب نماید.
۲۲ بهمن سالروز تجلی پیروزی سال‌ها مبارزه مردان و زنان انقلابی ایران در برابر ظلم و استبداد و تحقق حکومت اسلامی بود. روزی که حماسه بزرگ ملت متدین و آزاداندیش ایران اسلامی تحت رهبری امام امت حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ثمر نشست.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمانی، نانو، هوا فضا، سلول‌های بنیادی و… مرزهای دانش را در نوردیدند و همه این‌ها، گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
توان ملت ایران، تحصیلات جوانان ما، امکانات مادی و طبیعی کشور همه و همه می‌تواند ما را به خوبی به عرش پیشرفت و سرافرازی در زندگی مادی و معنوی برساند.
خانواده بزرگ صنف تعمیرکاران خودرو تهران نیز همچون ملت قدر شناس ایران، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت به عمل می‌آورد.

برچسب های نوشته

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *